El próximo domingo 16 de diciembre no puedes perderte nuestro MERCADO DE NAVIDAD

El próximo domingo 16 de diciembre no puedes perderte nuestro MERCADO DE NAVIDAD
Apoyo al Comercio Local Comercios ACCO Notas de Prensa de ACCO Noticias

L’Associació de Comerciants d’Oliva celebra diumenge que ve 16 de desembre la XXI edició del seu tradicional “Mercat de Nadal”

L’Associació de Comerciants d’Oliva i la Regidoria de Comerç, Mercats i Consum de l’Ajuntament d’Oliva organitzen un any més el seu tradicional mercat de nadal.

Ambient nadalenc, música en directe, sorteigs, premis i fins i tot podràs reposar forces en l’estand de la Capitania Mora “Filà Almoràvits” on se serviran menjars i tapes. Com cada any, l’associació ha tingut molt en compte als xiquets, doncs per sol 1€ podran gaudir tot el dia d’atraccions i activitats infantils.

Una cita ideal per realitzar les compres de nadal al millor preu i recolzar al xicotet comerç que espera amb aquesta acció reforçar les vendes de la campanya nadalenca i connectar en el millor ambient amb els seus clients.

Una gran varietat d’articles podran adquirir-se en els més de 25 llocs de comerciants de l’associació amb la qualitat i atenció de sempre.

El Mercat de Nadal se celebrarà diumenge que ve 16 de desembre de 10:00h. a 20:00h. a la Plaça de l’Ajuntament, carrers Major, Constitució i carrer del Plebà.

Aquest diumenge vos esperem a Oliva!

____

 

La Asociación de Comerciantes de Oliva celebra el próximo domingo 16 de diciembre la XXI edición de su tradicional “Mercado de Navidad”

La Asociación de Comerciantes de Oliva y la Concejalía de Comercio, Mercados y Consumo del Ayuntamiento de Oliva organizan un año más su tradicional mercado de navidad.
Ambiente navideño, música en directo, sorteos, premios e incluso podrás reponer fuerzas en el estand de la Capitanía Mora “Filà Almoràvits” donde se servirán comidas y tapas. Como cada año, la asociación ha tenido muy en cuenta a los niños, pues por solo 1€ podrán disfrutar todo el día de atracciones y actividades infantiles.
Una cita ideal para realizar las compras de navidad al mejor precio y apoyar al pequeño comercio que espera con esta acción reforzar las ventas de la campaña navideña y conectar en el mejor ambiente con sus clientes.
Una gran variedad de artículos podrán adquirirse en los más de 25 puestos de comerciantes de la asociación con la calidad y atención de siempre.
El Mercado de Navidad se celebrará el próximo domingo 16 de diciembre de 10:00h. a 20:00h. en la Plaza del Ayuntamiento, calles Mayor, Constitución y calle del Plebà.

¡Este domingo os esperamos en Oliva!

cartell Mercat Nadal ACCO - WEB