L’Associació de Comerciants d’Oliva comença el pròxim 4 de novembre la seua nova campanya amb 9 premis. Dos “*Local Lovers” seran premiats cada setmana amb 50€ur-ACCOs i hi haurà un nové premi per al guanyador del sorteig que se celebrarà en Facebook.

Organitzada per la Regidoria de Comerç, Mercats i Consum de l’Ajuntament d’Oliva, la campanya recolza el moviment “Local Love” que s’ha iniciat a Europa, on un nombre cada vegada major de persones inverteix en les seues comunitats i en una manera de consumir més sostenible, donant suport a les botigues, mercats, artesans, restaurants i bars que donen color als seus veïnats i enforteixen la seua economia local.

L’associació a través d’aquesta campanya posa veu a totes les persones, “Local Lovers”, que cada dia visiten els negocis i finalment trien comprar productes o serveis a Oliva. Que valoren l’atenció especialitzada, els productes de qualitat i duradors, l’originalitat, la proximitat, la confiança, la vida que donen els negocis a la nostra ciutat.

“L’objectiu és fer protagonista en primera persona als clients que compren en el comerç d’Oliva. Amb el nostre lema “Jo soc Local Lover d’Oliva” fem que el client es posicione i se senta part important, perquè ho és, no solament del comerç, sinó de la seua ciutat” – Comenta Rosa Llopis, presidenta de l’Associació.

Per a premiar als clients que trien el comerç de proximitat l’associació ha posat en marxa 4 sortejos amb dos premis setmanals de 50€ur-ACCOs, que se celebraran cada dissabte del mes de novembre entre les persones que realitzen compres en els comerços associats a ACCO, així com 1 premi a través d’un sorteig que es realitzarà en el Facebook de l’associació. Els continguts de la campanya es podran trobar en xarxes socials a través del hashtag #LocalLoverdOliva.

Cal destacar que el passat 30 d’octubre ACCO va presentar en roda de premsa la campanya “És el seu torn” a través de Confecomerç, en la mateixa línia de la campanya “Local Lover d´Oliva”. l’objectiu final és aconseguir a través de la plataforma change.org la declaració d’un Dia Mundial del Xicotet Comerç, per la qual cosa l’associació continuarà donant visibilitat a aquesta campanya a través de les seues xarxes socials.

La campanya “Jo soc Local Lover d’Oliva” finalitzarà el dia 30 de novembre enllaçant amb la Campanya de Nadal.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con